برگزاری همایش بصیرت افزایی و جهاد تبیین در قم
برگزاری همایش بصیرت افزایی و جهاد تبیین در قم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، همایش بصیرت افزایی و جهاد تبیین همزمان با هفته دفاع مقدس امروز – دوشنبه سوم مهرماه – با حضور سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر، سردار هاشمی مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، مسئولان فراجا و سپاه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، همایش بصیرت افزایی و جهاد تبیین همزمان با هفته دفاع مقدس امروز – دوشنبه سوم مهرماه – با حضور سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر، سردار هاشمی مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، مسئولان فراجا و سپاه استان و حجت‌الاسلام مؤمنی استاد حوزه علمیه در سالن شهید خزعلی آرامستان بهشت معصومه (س) برگزار شد.

در این مراسم که مدیران ستادی و سازمان‌های تابعه و پرسنل شهرداری حضور داشتند، مدیحه سرایی و قرائت زیارت عاشورا انجام شد؛ سخنرانی شهردار قم و حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

یادواره شهدا با توجه به غنای محتوا برگزار شود

حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی، استاد حوزه علمیه قم در این همایش، با اشاره به اهمیت نهم ربیع‌الاول خاطرنشان کرد: موضوع مهم در تکریم این روز مسائلی مانند انفاق، اطعام، خوشنود سازی برادران مؤمن، توسعه نفقه اهل و عیال، پوشیدن لباس جدید، شکر نعمت، رفع غم‌ها است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا باید با توجه به محتوا انجام شود، ادامه داد: دفاع مقدس نباید تنها در زبان‌ها جاری و ساری باشد و باید از این فرصت برای حفظ ارزش‌ها بهره برد.

تجلی خدمت در قم بین‌المللی است

این استاد حوزه و دانشگاه، جایگاه و شأن قم را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: خدمت در قم، خدمت به کل اهل بیت (ع) طبق فرمایشات احادیث است.

مؤمنی با تاکید بر اینکه تجلی خدمت در قم، بین‌المللی است، تاکید کرد: مدیران و مسئولان قم تنها خادمان شهر قم نیستند و باید قدردان خدمت در این شهر بود.

وی اضافه کرد: قم محل صدور اسلام ناب، دین و مهدویت است و همگان باید قدردان حضور در این شهر باشیم.

برگزاری همایش بصیرت افزایی و جهاد تبیین در قم