امام جمعه جدید کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرد
امام جمعه جدید کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله حاج حبیب‌الله غفوری، نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با استقبال محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان وارد کرمانشاه شد. بر اساس این گزارش، پس از آئین استقبال که در شهر بیستون انجام شد، آیت‌الله غفوری به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله حاج حبیب‌الله غفوری، نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با استقبال محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان وارد کرمانشاه شد.

بر اساس این گزارش، پس از آئین استقبال که در شهر بیستون انجام شد، آیت‌الله غفوری به زیارت امام‌زاده باقر (ع) این شهر رفت و سپس راهی کرمانشاه شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در بدو ورود به مرکز استان با همراهی استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران به دیدار آیت‌الله مصطفی علما در دفتر نماینده ولی‌فقیه رفت و در این دیدار صمیمانه با وی گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جدید کرمانشاه در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران در صحن امام‌زاده باقر (ع) شهر بیستون گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خادمی مردم شریف، متعهد، انقلابی، ایثارگر و فداکار در راه اسلام ناب و انقلاب اسلامی و میراث‌داران شهدا را نصیب من کرده است.

وی افزود: از توجه و اعتماد رهبر معظم انقلاب بسیار سپاسگزارم.