برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی عکاسان روابط عمومی مناطق ۲۲ گانه
برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی عکاسان روابط عمومی مناطق ۲۲ گانه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، نخستین نشست هم اندیشی عکاسان روابط عمومی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران ظهر امروز – دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲- با حضور نقی خوش خلق مدیر آژانس عکس  مرکز ارتباطات شهرداری تهران در محل ساختمان این مرکز برگزار شد. نقی خوش‌خلق در ابتدای این نشست با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، نخستین نشست هم اندیشی عکاسان روابط عمومی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران ظهر امروز – دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲- با حضور نقی خوش خلق مدیر آژانس عکس  مرکز ارتباطات شهرداری تهران در محل ساختمان این مرکز برگزار شد.

نقی خوش‌خلق در ابتدای این نشست با بیان اینکه در مسیر فعالیت‌مان نیازمند بستر سازی برای ارتقای مطلوب تولید محتوا در فضای مجازی و روابط عمومی هستیم، اظهار کرد: نیاز سنجی اولین اقدامی است که باید انجام شود و براساس آن آموزش های تکمیلی که به‌صورت کارگاهی است، ارائه می‌شود. سعی بر این است یک آزمون و خطا در پروژه‌های شهرداری داشته باشیم و مشکلات را براساس آن مرتفع کنیم.

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی عکاسان روابط عمومی مناطق ۲۲ گانه

وی با اشاره به اهمیت ایجاد بستر گفتمان، افزود: بعد از گفتمان، شبکه‌سازی باید انجام شود تا درک دقیق و درستی از روابط عمومی و عملیات رسانه‌ای درست داشته باشیم.

همچنین، عکاسان روابط عمومی‌های مناطق ۲۲ گانه به بیان دغدغه‌ها، کمبودها، مشکلات و خواسته‌های خود در حوزه فعالیت‌شان در مناطق پرداختند و بعد از آن بحث پایش درباره عکاسان به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیازسنجی انجام شد تا بر اساس نیازها، آموزش‌های لازم به آنها ارائه شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و حامد احسان بخش معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری با حضور در این نشست با عکاسان روابط عمومی های مناطق ۲۲گانه عکسی به یادگار گرفتند.

انتهای پیام/