برگزاری مسابقات قهرمان‌ شهر۲ با حضور ۲۵ هزار نفر از شهروندان منطقه ۹
برگزاری مسابقات قهرمان‌ شهر۲ با حضور ۲۵ هزار نفر از شهروندان منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به حضور پرشور شهروندان در این رویداد ورزشی گفت: مسابقات قهرمان شهر ۲ با ثبت ‌نام در دو بخش بانوان و آقایان، از اول خردادماه سال جاری، در ۱۰ رشته مختلف ورزشی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به حضور پرشور شهروندان در این رویداد ورزشی گفت: مسابقات قهرمان شهر ۲ با ثبت ‌نام در دو بخش بانوان و آقایان، از اول خردادماه سال جاری، در ۱۰ رشته مختلف ورزشی آغاز به کار کرد.

وی افزود: بر این اساس ۱۴۱۰۳ نفر از بانوان در مجموع در رشته‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، داژبال، ژیمناستیک، شنا، دارت، بومی و محلی(هفت‌سنگ) و آمادگی جسمانی و ۱۰۹۶۲ نفر از آقایان در رشته‌های والیبال، بسکتبال، شنا، دارت، دوومیدانی، کشتی، فوتبال‌دستی، فوتبال گل کوچک، تنیس روی میز و بدمینتون شرکت کردند.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: مسابقات در دور محلی و منطقه ای انجام شد و در دور فرا منطقه ای در حال انجام است که در بخش بانوان در دور محله ای ۳۵۶ تیم با حضور ۱۳۲۸۴ نفر و در دور منطقه ای ۵۴ تیم و با حضور ۸۱۹ نفر رقابت کردند. در دور فرا منطقه ای که مسابقات از ۲۱ دی ماه شروع شده تاکنون در رشته دارت مقام دوم، آمادگی جسمانی  مقام سوم و بدمینتون مقام سوم توسط بانوان به دست آمده و مسابقات تا ۱۳ بهمن ادامه دارد.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ در ادامه گفت: در بخش آقایان و در دور محلی ۳۴۰ تیم و با حضور ۱۰۲۷۳ نفر برگزار شد و در دور منطقه ای ۶۳ تیم و با حضور ۶۸۹ نفر به رقابت پرداختند که در دور فرامنطقه ای تاکنون منطقه ۹ در بخش آقایان موفق به کسب مقام دوم بدمینتون شده است.

لازم به ذکر است در سال گذشته مسابقات قهرمان شهر در دو بخش بانوان و آقایان در ۸ رشته مختلف و با استقبال شهروندان غرب پایتخت برگزار شد که با حضور گروه‌های استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی در مرحله پایانی(فرامنطقه‌ای)، چهره‌های برتر به جامعه قهرمانی معرفی و به اردوهای انتخابی تیم‌های ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/