ارتقا کیفی و کمی خدمت‌رسانی به مردم با رویکرد نظارتی ۳۶۰ درجه در منطقه۲۲
ارتقا کیفی و کمی خدمت‌رسانی به مردم با رویکرد نظارتی ۳۶۰ درجه در منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای را یکی از رویکردهای مهم در برنامه ریزی شهری عنوان کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه ارتقا کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم و در نهایت افزایش رضایت‌مندی آنها است […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای را یکی از رویکردهای مهم در برنامه ریزی شهری عنوان کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه ارتقا کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم و در نهایت افزایش رضایت‌مندی آنها است و اگر به این واقعیت برسیم که اگر برای مردم وقت گذاشته شود، شاهد اثرات بهتر و مثبت آن خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر استمرار خدمت رسانی در طرح تحولی ۲۰ گانه اظهار کرد: در طرح تحولی ۲۰ گانه هم بحث نگهداشت شهر و هم رفع نواقص و مشکلات حوزه های مختلف که توسط نواحی۶گانه احصا شده در سطح منطقه، با سرعت و دقت بیشتری پیگیری و به سرانجام می رسد.

به گفته نصرتی اجرای هر پروژه‌ در محلات نیازمند مطالعات وسیع و نظرسنجی‌های کارشناسانه از مردم ساکن در همان محلات است.

وی اجرای پروژه‌های توسعه‌محله ای را در افزایش بهبود کیفیت زندگی شهروندان ضروری دانست و افزود: در راستای ارتقا زیبایی های بصری، رفع خطرات احتمالی و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، بهسازی معابر پرتردد و اقداماتی از قبیل حذف زوائد فیزیکی، مرمت سنگفرش، همسطح‌سازی معبر، مرمت دریچه‌های آهنی، مرمت جداول و … در سطح منطقه در حال اجرا است.

مرمت جداول فرسوده معابر ناحیه یک منطقه۲۲

شهردار ناحیه یک منطقه ۲۲  از اجرای عملیات ترمیم جداول بتنی فرسوده و شکسته معابر و خیابان های ورودی رمپ المپیک به خرازی شرق و  بنفشه نهم  برای تسهیل و روان سازی های آبهای سطحی، زیباسازی معابر شهری و تسهیل تردد عابرین و وسایل نقلیه خبر داد.

انتهای پیام/

ایمان گودرزی گفت: رفع مشکلات عبور و مرور معابر، ارتقای کیفت معابر شهر و زیباسازی منظر شهری از عمده درخواست های مردمی از شهرداری بوده است که به طور ویژه در دستور کار این ناحیه قرار دارد.

وی بیان کرد: تعامل دوسویه میان شهروندان و شهرداری زمینه را برای مشارکت فراهم می‌کند، هرچقدر نقش شهروندان در اداره شهر بیشتر شود، حس تعلق آنان به شهر نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام//