اجرای طرح شاداب‌سازی مدارس در آستانه استقبال از مهر 
اجرای طرح شاداب‌سازی مدارس در آستانه استقبال از مهر 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اقدامات شهرداری منطقه ۸ اظهار کرد: با توجه به اعلام مسئولان مبنی بر بازگشایی مدارس، این منطقه همچون گذشته طبق وظایف خود اقدام به آماده ‌سازی مدارس سطح منطقه برای استقبال از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اقدامات شهرداری منطقه ۸ اظهار کرد: با توجه به اعلام مسئولان مبنی بر بازگشایی مدارس، این منطقه همچون گذشته طبق وظایف خود اقدام به آماده ‌سازی مدارس سطح منطقه برای استقبال از مهر و سال تحصیلی جدید کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری هر ساله با آغاز مهر ماه و ایام بازگشایی مدارس اقدامات قابل توجهی را با هدف ارتقای سطح ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی به دانش‌آموزان انجام داده و در این راستا با همکاری نهادها و سازمان‌های مرتبط برای استقبال از سال تحصیلی جدید خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

رضوانی با بیان اینکه پاکسازی اطراف مدارس در اولویت قرار گرفته است، اظهار کرد: محورهای ورودی مدارس و نحوه زیباسازی آن‌ها و جمع‌آوری ضایعات، سد معبرها، ساخت و سازهای اطراف مدارس و مسیر تردد دانش‌آموزان بررسی شده و اقدامات لازم جهت پاکسازی آنها آغاز شده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج همچنین رنگ‌آمیزی تابلوهای معابر و کوچه‌ها را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: رنگ آمیزی علائم و اسامی معابر و کوچه‌ها اجرایی شده و در حال تکمیل است.

این مسئول افزود: پاکسازی زمین‌های بایر و شستشوی اثرات شیرابه در معابر عمومی شهر و هماهنگی در خصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و پیاده‌روهای شهر خصوصاً معابر منتهی به مدارس از دیگر اقدامات شهرداری به منظور تسهیل رفت ‌وآمد دانش‌آموزان است.

رضوانی همچنین با بیان اینکه زیباسازی و ترمیم فضای سبز در ایجاد نشاط و شادابی دانش‌آموزان و دانشجویان تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: خشکه بری از درختان همچنین هرس و فرم‌دهی پرچین‌های مورد به ویژه معابر منتهی به مدارس جهت زیبایی منظر و بهبود و ایمنی تردد دانش‌آموزان با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه زیباسازی مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در بعضی مدارس تعمیر نیمکت‌های پارکی نصب شده داخل حیاط مدرسه جهت استراحت دانش‌آموزان، ترمیم آسفالت داخل حیاط مدارس، رنگ آمیزی دیوارها، کف حیاط مدارس و رنگ آمیزی خطوط عبور عابر پیاده در حال انجام است.

منتشر شده در تاریخ ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۲