برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات منطقه‌ای قهرمان‌شهر در منطقه ۵
برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات منطقه‌ای قهرمان‌شهر در منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، با همت اداره ورزش بانوان معاونت اجتماعی و امور فرهنگی این منطقه جشن اختتامیه مسابقات دور منطقه ای قهرمان‌ شهر۲ در مجموعه ورزشی شهید شفیع پور برگزار شد. احسان شریفی شهردار منطقه ۵ گفت: ورزش یکی از مهمترین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، با همت اداره ورزش بانوان معاونت اجتماعی و امور فرهنگی این منطقه جشن اختتامیه مسابقات دور منطقه ای قهرمان‌ شهر۲ در مجموعه ورزشی شهید شفیع پور برگزار شد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ گفت: ورزش یکی از مهمترین بخش های زندگی و یکی از اصلی ترین روش های حفظ سلامتی در تمام سنین است، جشن اختتامیه مسابقات منطقه ای قهرمان شهر ۲ به منظور آشنایی شهروندان با اهمیت و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش شهروندی در خانواده و هدایت دختران و بانوان به ورزش های همگانی برگزار شد.

روح الله حدادی معاون اجتماعی و امور فرهنگی ضمن تشکر از شرکت کنندگان این مراسم  گفت؛ دختران و بانوان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و سالمندان مخاطبان این برنامه ها هستند.

حدادی در ادامه گفت: جشن اختتامیه مسابقات منطقه ای قهرمان شهر ۲ با همت همکاران اداره ورزش بانوان منطقه و باحضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و بیش از ۵۰۰ نفر از دختران و بانوان برگزار شد.

وی تصریح کرد: توجه به ورزش قهرمانی، نشاط و سلامتی شهروندان  اولین ویژگی” قهرمان شهر ۲ “است. رقابت میان محلات و خلق امکانات ویژگی دیگری است که می‌تواند رقابت سالم را برای محلات به ارمغان آورد و سلامتی بانوان مقوله‌ای است که برای مدیریت شهری دارای اهمیت است که در قالب این طرح نشاط و شور همگانی را ایجاد کنیم.

حدادی عنوان کرد: با اجرای این طرح فرصتی ایجاد شد که دختران و بانوان محلات، توانایی و استعدادهای ناب نهفته خود را محک بزنند و لذا در جریان برگزاری این رقابت‌ها با نشان دادن مهارت ها و استعدادهایی خودبه مراحل بالاتر راه پیدا کنند.

غزاله رادمان مدیر ورزش بانوان این منطقه درادامه نیز ضمن تشکر از حضور شهردار ،معاون اجتماعی و امور فرهنگی،معاونت ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و دیگر مدیران شهری منطقه ۵ اعلام کرد: دلیل اصلی برگزاری این اختتامیه که برای اولین باربرگزار شد، استقبال بی نظیر بانوان طی برگزاری مسابقات “قهرمان شهر ۲” است.

رادمان در خاتمه گفت: مسابقات در سطح محلات و منطقه با حضور ۳۰هزار نفر در ۱۰ رشته ورزشی برگزار و از نفرات برتر محلات ۳۰۰ نفر مقام های اول تا سوم هر رشته تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/