برگزاری لیگ آموزشی محیط زیست ویژه کودکان پیش‌دبستانی
برگزاری لیگ آموزشی محیط زیست ویژه کودکان پیش‌دبستانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه با اشاره به تنوع در شیوه‌های آموزشی گفت: تفکر محیط زیستی به کودکان امکان می‌دهد تا چرخه اصلی طبیعت را ببینند و نتیجه اقدامات خود را درک کنند. وی افزود: روند آموزش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه با اشاره به تنوع در شیوه‌های آموزشی گفت: تفکر محیط زیستی به کودکان امکان می‌دهد تا چرخه اصلی طبیعت را ببینند و نتیجه اقدامات خود را درک کنند.

وی افزود: روند آموزش اکولوژیکی و حمایت از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار بوده و دانش، عادات و مهارت‌های کسب شده در سنین پایه در طول زندگی موثر است.

شهردار منطقه ۹ هدف از برگزاری این آزمون‌ها را پرورش کودکان نسبت به مسائل محیط زیستی دانست و تاکید کرد: درک مسئولیت کودکان در حفاظت و حمایت از محیط زیست موجب آشنایی آنان با بهینه‌سازی مصرف منابع  تجدید پذیر می‌شود.

لازم به ذکر است این آزمون ها همزمان با هفته هوای پاک و با حضور مسئولین محیط زیستی و توسعه پایدار، کودکان و والدین برگزار و در پایان نیز به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/