۴۸هزار متر انهار روباز و روبسته منطقه ۱۰ لایروبی شد
۴۸هزار متر انهار روباز و روبسته منطقه ۱۰ لایروبی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «حسین زیدی» با اشاره به برنامه مدون لایروبی و رسوب برداری در نواحی سه گانه با محوریت ارائه خدمات به شهروندان گفت: عملیات لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته منطقه به منظور حفظ محیط زیست و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «حسین زیدی» با اشاره به برنامه مدون لایروبی و رسوب برداری در نواحی سه گانه با محوریت ارائه خدمات به شهروندان گفت: عملیات لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته منطقه به منظور حفظ محیط زیست و نگهداشت شهر در روزهای اخیر به طول ۴۸ هزار متر انجام شده است.

معاون امور خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۰ بیان کرد: بازسازی انهار فرسوده و لایبروبی مستمر انهار یکی از کارها و خدمات ویژه در منطقه ۱۰ است که خوشبختانه تاکنون اقدامات قابل توجهی در این رابطه صورت گرفته است و در فصل سرما نیز تلاش داشتیم که اقدامات چندین برابر معمول باشد. در همین رابطه و در آستانه دهه مبارک فجر همکاران ما در بخش خدمات شهری و محیط زیست توانسته اند تاکنون ۴۸ هزار متر انهار روباز و روبسته را لایروبی کنند.

وی افزود: علاوه بر لایروبی انهار، پاکسازی حوضچه های آبگیر و سایر اقدامات برای جلوگیری از تجمع آب در معابر در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور خدمات شهری و محیط زیست بیان کرد: نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس که امکان آبگرفتگی در آنها وجود دارد از ابتدا تا پایان بارش مستقر هستند.

انتهای پیام/