برگزاری رویداد آپارتمان‌نشینی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی
برگزاری رویداد آپارتمان‌نشینی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه اظهار کرد: رویداد “عصرنشینی همسایه ها با کتاب” به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری، همزمان با میلاد حضرت زینب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه اظهار کرد: رویداد “عصرنشینی همسایه ها با کتاب” به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری، همزمان با میلاد حضرت زینب (س) در مجتمع مسکونی پارس در محله حشمتیه  برگزار شد.

وی عنوان کرد: دراین رویداد که با مشارکت ساکنین مجتمع برگزار شد، ۳ کتابخانه در ۳ برج مجتمع با همت و مشارکت ساکنین راه اندازی شد که ازین پس ساکنین می توانند از آنها استفاده کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم چندین نویسنده، شاعر وپرستار از ساکنین مجتمع دراین هم‌نشینی حضور داشتند که در اجرای برنامه مشارکت داشتند و در پایان مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین خاطره گویی مدعوین در مورد بهترین کتابی که مطالعه کرده بودند و تجربه شیرین همراهی و همدلی با همسایگان از دیگر بخشهای این برنامه بود.

انتهای پیام/