برگزاری جشن بهار انقلاب در محلات منطقه ۲
برگزاری جشن بهار انقلاب در محلات منطقه ۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای گفت: با توجه به  مصادف بودن عید بزرگ مبعث حضرت رسول (ص) با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظورپاسداشت دهه مبارک فجر و تبیین آرمانهای امام راحل و ارزش های انقلاب اسلامی، برنامه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای گفت: با توجه به  مصادف بودن عید بزرگ مبعث حضرت رسول (ص) با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظورپاسداشت دهه مبارک فجر و تبیین آرمانهای امام راحل و ارزش های انقلاب اسلامی، برنامه های فرهنگی،اجتماعی، هنری با مشارکت نهادهای مردمی، مساجد و پایگاه های بسیج  اجرا می شود.

وی اجرای مراسم نور افشانی همراه با پخش گل بانگ الله اکبر از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: برپایی غرفه فرهنگی و بصیرتی، تکریم فرهیختگان و خانواده شهدای انقلاب، برگزاری مراسم شب شعر انقلاب، مسابقات فرهنگی مجازی، تولید و نشر محصولات فرهنگی با محتوای انقلاب، نورافشانی میادین منطقه از دیگر برنامه های این ایام است. 

رجای در ادامه به حرکت کاروان سیار در محلات اشاره کرد و یادآور شد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، اجرای سرودهای میدانی همراه با اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نمایش، اجرای موسیقی اقوام و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده است.

معاون شهردار منطقه۲ ادامه داد: برپایی استیج فرهنگی و موکب پذیرایی در محل مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن، برپایی پردیس فرهنگی – آموزشی با موضوعاتی همچون کارآفرینی، بانوان، سلامت، ورزش، آموزش کودک و نوجوان، سرگرمی و … از دیگر اقدامات اجرایی است.

وی افزود: بسط، ترویج و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی در سطح افکار عمومی و اقشار مختلف مردم، تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی از جمله رویکردها و اهداف این برنامه ها است.

 انتهای پیام/