باغ موزه دفاع مقدس از پروژه‌های ماندگار استان البرز است 
باغ موزه دفاع مقدس از پروژه‌های ماندگار استان البرز است 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سردار ابوالفضل اسلامی در نشستی که با حضور شهردار کرج و اعضای شورای شهر این کلانشهر برگزار شد با اشاره به ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا اظهار داشت: این زنده نگاه داشتن باید نمود عینی داشته باشد. وی در ادامه گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سردار ابوالفضل اسلامی در نشستی که با حضور شهردار کرج و اعضای شورای شهر این کلانشهر برگزار شد با اشاره به ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا اظهار داشت: این زنده نگاه داشتن باید نمود عینی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: بحمدالله وضعیت باغ موزه خوب است اما حمایت شهرداری برای تکمیل این مکان معنوی ضروری است و به این حمایت نیاز داریم.  

این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال آینده باغ موزه دفاع مقدس را تکمیل و در اختیار شهروندان محترم به ویژه نسل نوجوان و جوان قرار دهیم.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز یادآور شد: قطع یقین باغ موزه دفاع مقدس از پروژه‌های ماندگار استان البرز است که می‌تواند یاد و نام شهدا را زنده نگه دارد.  

سردار اسلامی در خصوص شرایط فعلی این باغ موزه نیز اظهار کرد: در شرایط فعلی و در مقایسه با سایر استان‌ها باغ موزه وضعیت خوبی دارد و روند ساخت ابنیه‌ها هم به خوبی پیش می‌رود.

گفتنی است در این جلسه فاطمه منعمی، مسعود محمدی، عمار ایزدیار، محمد اسدیان، علی قاسمپور و مرتضی اعتصامی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج ضمن بیان نقطه‌نظرات خود درباره ایثار و شهادت بر تکمیل باغ موزه دفاع مقدس تا پایان شورای ششم تاکید داشتند.

منتشر شده در تاریخ ۶ مهر ماه ۱۴۰۲