بازپیرایی تپه شماره۳ میدان آزادی انجام شد
بازپیرایی تپه شماره۳ میدان آزادی انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: بوستان ها و فضاهای سبز یکی از عمده ترین اماکن گذراندن اوقات فراغت برای اقشار مختلف جامعه محسوب می شوند. وی افزود: بازپیرایی فضای سبز با هدف ارتقا شرایط زیست محیطی و افزایش نشاط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: بوستان ها و فضاهای سبز یکی از عمده ترین اماکن گذراندن اوقات فراغت برای اقشار مختلف جامعه محسوب می شوند.

وی افزود: بازپیرایی فضای سبز با هدف ارتقا شرایط زیست محیطی و افزایش نشاط عمومی، فراهم کردن محیط های شاداب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خانواده ها از جمله طرح های در دست اجرای منطقه۹ بوده که در راستای ایجاد چشم انداز مناسب، زیبایی منظر شهری و نشاط شهروندی اجرا می شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: با تعیین چشم انداز مناسب، زیبایی منظر شهری، ایجاد نشاط در میان شهروندان و طراوت بخشیدن به فضای محیط در مناطق شهری با اقدامات انجام شده منظری زیبا به فضای سبز سطح منطقه داده است.  

مرتضوی در ادامه بیان کرد: به این منظور منطقه ۹ در راستای افزایش زیبایی بصری مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن نسبت به احیای فضای سبز در محور شرقی میدان آزادی واقع در تپه۳، نسبت به خاکبرداری، تسطیح خاک و ایجاد مسیر سبز، با کاشت انواع گونه های گیاهی شامل یوکا، انواع رز، نسترن و ایجاد فرش گل اقدامات لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/