بازدید شهردار منطقه ۱۵ از روند پیشرفت پروژه‌های بافت‌های فرسوده این منطقه
بازدید شهردار منطقه ۱۵ از روند پیشرفت پروژه‌های بافت‌های فرسوده این منطقه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ به همراه محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران از روند پیشرفت پروژه های بافت‌های فرسوده در محله های مینابی و اتابک که طی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ به همراه محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران از روند پیشرفت پروژه های بافت‌های فرسوده در محله های مینابی و اتابک که طی چند ماه اخیر شروع شده است، بازدید میدانی کردند.

شهرار منطقه ۱۵ در این بازدید بر اهمیت مناسب سازی کالبد شهری، بهبود کیفیت زندگی در منطقه و همچنین ارائه خدمات و جلب رضایت شهروندان تاکید و گفت: صدور پروانه در بافت های فرسوده از صدور پروانه در سایر موارد، سبقت گرفته است و آمارها نشان می دهند تمهیدات مدیریت شهری در این موضوع گره گشا است.

وی با اشاره به آغاز به کار پروژه های نوسازی در منطقه ۱۵ طی یک سال اخیر افزود: مدیریت شهری با اجرای طرح های بازآفرینی شهری، طرح های موضعی و موضوعی، تلاش می کند تا روند نوسازی بافت های فرسوده و ناپایدار پایتخت، را تسریع دهد.

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات شایسته شهردار منطقه ۱۵ در بحث نوسازی بافت فرسوده افزود: توجه ویژه مدیریت شهری  به مناطق جنوبی و ارائه تسهیلات ویژه به شهروندان بدون شک سبب ارتقای سطح کیفیت زندگی می شود.

همچنین در این برنامه ۲ ساعته پروژه‌های مسکونی و زیرساخت‌های بافت فرسوده ارغوان، طوبی، خیابان نور علی شاهی، گذر واسعی و روند پیشرفت پروژه کلانتری اتابک بازدید شد.

انتهای پیام/