تاکید مدیریت شهری منطقه ۵ برتسریع در پروژه ژینایی فرحزاد
تاکید مدیریت شهری منطقه ۵ برتسریع در پروژه ژینایی فرحزاد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار این منطقه، رضا تبار دادستان ناحیه ۵ و جمعی از مدیران شهری با حضور در روددره فرحزاد ، راهکارهای موجود برای هم افزایی اجرای پروژه احیا و مرمت رود دره فرحزاد (ژینایی) و تبدیل آن به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار این منطقه، رضا تبار دادستان ناحیه ۵ و جمعی از مدیران شهری با حضور در روددره فرحزاد ، راهکارهای موجود برای هم افزایی اجرای پروژه احیا و مرمت رود دره فرحزاد (ژینایی) و تبدیل آن به تفرجگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در جریان این بازدید آخرین مشکلات حقوقی، قضایی،اجتماعی و خدماتی رود دره فرحزاد برای تبدیل به تفرجگاه بررسی و راهکارهای موجود ارائه شد.

شهردار منطقه ۵ در جریان این بازدید گفت: این پروژه جزو پروژه های ملی و کلان پروژه شهر تهران است به خصوص که فرحزاد هم بحث تاریخی دارد و هم از لحاظ جغرافیایی دره و طبیعت آن در تهران کم نظیر است.

وی در مورد روند پروژه مرمت و احیای رود دره فرحزاد تصریح کرد: پروژه با جدیت شروع شده و در دهه مبارک فجر فاز اول آن به مساحت ۵۴ هکتار افتتاح می شود. در این راستا باید دادستانی ، مراجع انتظامی و سایر نهادهای مرتبط و مسئول همکاری های لازم را داشته باشند.

در ادامه، تبار دادستان ناحیه ۵ نیز اعلام کرد که دادستانی با همه ظرفیت های قانونی خود برای همکاری با شهرداری منطقه ۵ و سایر نهادهای مربوطه در راستای تسریع در ساخت تفرجگاه فرحزاد آمادگی دارد.

 انتهای پیام/