ایمن‌سازی گود پرخطر دریا پس از ۱۷ سال
ایمن‌سازی گود پرخطر دریا پس از ۱۷ سال

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با بیان اینکه تمهیدات مختلفی برای ایمن سازی گودهای پرخطر منطقه اندیشیده شده است، گفت: در راستای سیاست‌های شهردار تهران مبنی بر اهتمام جدی نسبت به ایمن سازی و مقاوم سازی گودهای پرخطر، شناسایی و رفع خطر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با بیان اینکه تمهیدات مختلفی برای ایمن سازی گودهای پرخطر منطقه اندیشیده شده است، گفت: در راستای سیاست‌های شهردار تهران مبنی بر اهتمام جدی نسبت به ایمن سازی و مقاوم سازی گودهای پرخطر، شناسایی و رفع خطر این گودها به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با هدف تامین ارتقای ایمنی  و پیشگیری از ایجاد خطر؛ با تشکیل  کمیته ایمنی، تمهیدات لازم برای رفع خطر گودهای ناایمن اتخاذ شد.

صالحی افزود: گود دریا با عمق بیش از ۳۵ متر، یکی از پرخطرترین گودهای تهران بود که با اجرای عملیات پایدارسازی، نسبت به رفع خطر و ایمن سازی آن اقدام شد.

به گفته شهردار منطقه ۲ با اجرای عملیات خاکریزی  و پرکردن گود،۹۰ درصد از خطرات احتمالی این گود رفع خطر  و ایمن سازی شده است.

انتهای پیام/