راهپیمایی امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
راهپیمایی امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی هاشمی‌طاهری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از بزرگترین موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران عبور از بحران‌های مختلف است که این موفقیت‌ها برای دولت و ملت ایران است که در این سال‌ها خوش درخشیدند و سختی‌ها را به جان خریدند. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی هاشمی‌طاهری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از بزرگترین موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران عبور از بحران‌های مختلف است که این موفقیت‌ها برای دولت و ملت ایران است که در این سال‌ها خوش درخشیدند و سختی‌ها را به جان خریدند.

وی با اشاره به شعار استقلال و آزادی افزود: جمهوری اسلامی ایران، استقلال را برای کشور به ارمغان آورد و آزادی نهادینه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با تأکید بر لزوم مطالعه و مقایسه ویژگی‌های انقلاب با گذشته تصریح کرد: ما روایتگری خوبی برای نسل کنونی نداشتیم و نتوانستیم هنرمندانه آنچه که انقلاب و خون شهدا به ارمغان آورد را برای نسل جدید بازگو کنیم.

وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر شاهد بودیم موج سنگینی از تبلیغات در رسانه‌های بیگانه برای ایجاد یاس و القای ناامیدی به مردم و جدا کردن آنها از انقلاب ایجاد شده است که البته پدیده جدیدی نیست اما به دلیل شرایط اقتصادی و بعضی نارضایتی‌های اجتماعی، این موج سنگین‌تر از گذشته شده است.

هاشمی‌طاهری افزود: همواره ملت ایران، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و از آن پاسداری می‌کند و عملکرد و اشتباهات و کاستی‌های برخی دستگاه‌ها و مسئولان عامل بی‌تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت خود و تنها گذاشتن ایران در برابر تهدیدات نمی‌شود.

وی با اشاره به بعضی شاخص‌های بهداشت و درمان از جمله تعداد پزشکان، سطح امید به زندگی، میزان سواد و اقتصاد اظهار کرد: بررسی این شاخص‌ها نشان می‌دهد که پس از انقلاب اسلامی شاهد رشد و پیشرفت در این زمینه‌ها بوده‌ایم؛ همه این‌ها از برکات انقلاب و خون پاک شهدا است و این شاخص‌ها باید برای نسل کنونی تبیین شود تا دچار یاس و ناامیدی نشوند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تأکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی انواع تهدیدها و توطئه‌ها علیه کشورمان آغاز شد اما مردم، جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند و آری گفتند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همواره مورد هجوم سخت دشمنان بوده است و هنگامی که دشمنان در این زمینه ناکام ماندند، جنگ تحمیلی را آغاز و پس از آن تحریم‌های مختلف را به ملت ایران تحمیل کردند و با جنگ نرم در پی ایجاد یاس در جامعه شدند تا مردم را از انقلاب ناامید کنند.

هاشمی‌طاهری تصریح کرد: دولت برای رفع مشکلات مصمم است و امیدواریم که با اراده همگانی بر مشکلات غلبه کنیم و مردم نیز با پایداری نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی بر حضور حداکثری همه آحاد مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: راهپیمایی ٢٢بهمن تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و راهپیمایی امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در آغاز چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و اقشار مختلف مردم، برای گرامیداشت این حماسه ماندگار با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یاد شهیدان انقلاب و مجاهدان راه استقلال و آزادی کشور را زنده می‌کنند.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، روز ۲۲ بهمن همراه سایر اقشار در راهپیمایی شرکت می‌کنند تا با تجدید عهد با شهدا و امام شهدا، بار دیگر همراهی خود با ایران اسلامی پیمان ببندند.