تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام رویکرد اصلی شورای شهر قم
تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام رویکرد اصلی شورای شهر قم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، مجید اخوان اظهار کرد: باید در سال آینده طرح‌های نیمه‌تمام به اتمام برسد و طرح جدیدی نیز پیش از تکمیل طرح‌های در حال انجام، تعریف نشود. وی با بیان اینکه طرح‌هایی که قرار است در شهر قم اجرا شود باید منطبق با طرح‌های بالادستی و مطالعات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا، مجید اخوان اظهار کرد: باید در سال آینده طرح‌های نیمه‌تمام به اتمام برسد و طرح جدیدی نیز پیش از تکمیل طرح‌های در حال انجام، تعریف نشود.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی که قرار است در شهر قم اجرا شود باید منطبق با طرح‌های بالادستی و مطالعات راهبردی و منطبق با طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک باشد، افزود: در اجرای طرح‌های شهری باید اولویت‌ها شناسایی شده باشد و تکمیل خیابان‌ها و شبکه ترافیک شهر از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری قم است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اهمیت حمل‌ونقل عمومی و بهره‌گیری از وسایل عمومی مانند مترو و اتوبوس برای تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان گفت: در حال حاضر میزان استفاده از حمل‌ونقل عمومی در سبد حمل‌ونقل مردم کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: منطقه محوری امری مهم برای مدیریت شهری در سال آینده است که مدیر هر منطقه اختیار داشته باشد بتواند بر حسب ضرورت‌هایی که دارد کارهای خود را انجام دهد.

اخوان تاکید کرد: در حوزه‌های حمل‌ونقل، عمران و خدمات شهری اصول کاری شورای شهر برای تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بر محورهای فوق تعریف شده است.

وی افزود: نظارت به موقع و درست شرط اصلی انجام طرح‌ها است و اگر طرحی در حین کار به مشکل برخورد باید اصلاحیه داشته باشیم که با سند تفریق بودجه منطبق باشد.

منبع: ایرنا