تکمیل و بهره برداری از عملیات مسقف سازی پایانه علم و صنعت
تکمیل و بهره برداری از عملیات مسقف سازی پایانه علم و صنعت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴” حامد فتحی” با تبریک فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه با بیان این خبر افزود: عملیات بهسازی و مسقف سازی پایانه علم و صنعت با هدف رفاه حال شهروندان و رانندگان از ابتدای سال جاری آغاز شد و در حال […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴” حامد فتحی” با تبریک فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه با بیان این خبر افزود: عملیات بهسازی و مسقف سازی پایانه علم و صنعت با هدف رفاه حال شهروندان و رانندگان از ابتدای سال جاری آغاز شد و در حال حاضر به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این پایانه دومین پایانه مسقف این منطقه است افزود:  بعداز پایانه  مغان ، مسقف سازی  پایانه علم وصنعت به مساحت حدود ۸۰۰ مترمربع در بزرگراه شهید سلیمانی،  ابتدای خیابان براداران شهید باقری در دستور کار قرار گرفت.

 معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: همزمان با مسقف شدن پایانه تاکسی و اتوبوسرانی علم و صنعت، معابراطراف این پایانه و پل عابر پیاده این محدوده بهسازی شد و به منظور کاهش هزینه ها تا پایان سال جاری این پایانه به نیروگاه خورشیدی مجهز خواهد شد.

فتحی در پایان اظهار امیدواری کرد وگفت: امید است با چنین عملیاتی توانسته باشیم قدمی در رضایت و امنیت بیشتر شهروندان برداریم.

انتهای پیام/