آمادگی تجهیزات و نیروهای شهرداری منطقه ۱۰ برای بارش‌های زمستانی
آمادگی تجهیزات و نیروهای شهرداری منطقه ۱۰ برای بارش‌های زمستانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با تجهیز ماشین آلات کارگاه امانی، برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش‌های زمستانی آمادگی کامل دارد. به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه با اشاره به آمادگی تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی شهرداری منطقه ۱۰ برای مواقع برفی و یخبندان، افزود:  با توجه به فرا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با تجهیز ماشین آلات کارگاه امانی، برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش‌های زمستانی آمادگی کامل دارد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه با اشاره به آمادگی تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی شهرداری منطقه ۱۰ برای مواقع برفی و یخبندان، افزود:  با توجه به فرا رسیدن فصل بارش و نزدیک شدن به فصل زمستان نیروهای معاونت خدمات شهری منطقه با اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم و تجهیز تمامی امکانات موجود برای مقابله با هرگونه حوادث غیرمترقبه و بارش ‌های سنگین برف در آماده‌باش بوده و هر زمان نیاز به اقدام سریع باشد تمامی اکیپ‌های این معاونت وارد عمل خواهند شد.

وی افزود: در همین راستا، این منطقه با مجهز کردن ماشین آلات به امکانات برف روبی و محلول پاشی برای بارندگی های سنگین زمستانی، آمادگی کامل دارد.

زارعی ادامه داد: با توجه به موقعیت این منطقه و به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰ به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی همواره در تلاش است تا در ایام بارش ها با حضور به موقع، نسبت به پاکسازی و برف‌روبی معابر، جلوگیری از یخ زدگی خیابان ها و … اقدام کند.