اجرای عملیات رنگ‌آمیزی ۸۵۰۰ مبلمان پارکی منطقه ۱۹
اجرای عملیات رنگ‌آمیزی ۸۵۰۰ مبلمان پارکی منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه در همین راستا بهسازی و رنگ‌آمیزی صندلی‌های بوستان ها، ست های ورزشی، وسایل بازی در دستور کار قرار دارد بیان کرد: در واقع این اقدامات در حفظ و زیبایی سیمای شهری، ایجاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه در همین راستا بهسازی و رنگ‌آمیزی صندلی‌های بوستان ها، ست های ورزشی، وسایل بازی در دستور کار قرار دارد بیان کرد: در واقع این اقدامات در حفظ و زیبایی سیمای شهری، ایجاد تاثیر مثبت و تقویت روحیه نشاط و شادابی در شهروندان از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: رنگ آمیزی مبلمان پارکی در ۷۱ بوستان نواحی پنجگانه در قالب ۳ هزار و ۸۵۶ پایه چراغ کوتاه، بلند و وینچ به رنگ سفید و آبی، هزار و ۵۳ عدد وسایل بدنسازی، سه هزار نیمکت، سطل زباله در حال انجام است.

ضمن اینکه فضاهای مسقف بوستان ها شامل محل استراحت کارگران و اتاق های نگهبانی نیز رنگ آمیزی و مرمت و رفع نواقص وسایل بازی و سطل های زباله مرتفع خواهد شد.

به گفته این مسئول با رنگ آمیزی مبلمان شهری بوستان ها، عملیات آماده سازی بستر خاک برای کاشت گل های فصلی و انواع گونه های گیاهی در برنامه کاری این منطقه قرار دارد.

انتهای پیام /