انتشار فراخوان برای انتخاب ناظرین محلات پایتخت
انتشار فراخوان برای انتخاب ناظرین محلات پایتخت

انتشار فراخوان برای انتخاب ناظرین محلات پایتخت به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، علیرضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به برگزاری جلسات ستاد مشارکت محله‌ای اظهار کرد: پس از ایام اربعین جلسات ستاد مجدداً در پیش گرفته شد و بدون خللی با حضور تمامی اعضا برگزار شد. وی با بیان اینکه […]

انتشار فراخوان برای انتخاب ناظرین محلات پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، علیرضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به برگزاری جلسات ستاد مشارکت محله‌ای اظهار کرد: پس از ایام اربعین جلسات ستاد مجدداً در پیش گرفته شد و بدون خللی با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

وی با بیان اینکه در هر جلسه از ستاد مصوباتی داشته‌ایم، یادآور شد: جلسات با همکاری اعضا به خوبی پیش می‌رود و توافقات لازم برای تصویب مصوبات وجود دارد و امیدواریم به تدریج نتایج آن در محلات رؤیت شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با اعلام اینکه دفتر ناظرین با مسئولیت آقای شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر در ستاد مشارکت محله‌ای تشکیل شد، تصریح کرد: مناطق بین اعضا تقسیم شد تا ناظرین را از بین معتمدین و شورایاران سابق انتخاب کنند.

وی با اشاره به نحوه انتخاب ناظرین در محلات، یادآور شد: برای انتخاب ناظرین فراخوان منتشر خواهد شد و فرآیندهای بعدی بر همین اساس طی می‌شود.