الویری: میزان تحقق برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری تهران فقط ۳۰ درصد بوده است
الویری: میزان تحقق برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری تهران فقط ۳۰ درصد بوده است

‍ 🔻مهندس الویری: میزان تحقق برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری تهران فقط ۳۰ درصد بوده است 🔹 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در خصوص برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران گفت: میزان تحقق این برنامه ۳۰ درصد بوده است؛ این در حالی است که منابع مالی هم در زمان آن بیشتر بود. 🔹 […]

‍ 🔻مهندس الویری: میزان تحقق برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری تهران فقط ۳۰ درصد بوده است

🔹 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در خصوص برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران گفت: میزان تحقق این برنامه ۳۰ درصد بوده است؛ این در حالی است که منابع مالی هم در زمان آن بیشتر بود.

🔹 آرمانشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، مرتضی الویری در حاشیه صد و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات کشور چه در دولت و چه در شهرداری ها این است که برنامه ها همیشه از متن مصوب خود فاصله می گیرند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: از سال ۱۳۲۷ که اولین برنامه توسعه ای ایران نوشته شد، هیچ برنامه ای نداریم که درست اجرا شده باشد و علت این امر مهم این است که نویسندگان و تصویب کنندگان برنامه‌ها دچار خیال‌پردازی می‌شوند و می‌خواهند آرمان‌های خود را روی کاغذ آورند.

🔹وی همچنین در خصوص برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران گفت: میزان تحقق این برنامه ۳۰ درصد بوده است؛ این در حالی است که منابع مالی هم در زمان آن بیشتر بود.

🔸الویری افزود: ما در مورد برنامه سوم توسعه شهری تهران تلاش کردیم به این مسئله توجه کنیم و بنابراین در مرحله اول در اسفند سال گذشته سیاست ها و چارچوب های کلی را تصویب کردیم و اکنون فقط احکام برنامه را به تصویب رساندیم. همچنین اهداف کمی و شاخص ها نیز از مواردی هستند که در اردیبهشت سال ۹۸ به تصویب آنها خواهیم پرداخت. بنابراین کار تصویب برنامه سوم توسعه شهری تهران به سه مرحله تقسیم شده است.

  • منبع خبر : شورای عالی استان ها