بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای بوستان بهاران
بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای بوستان بهاران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به تحقق طرح تحول بیست گانه در منطقه، گفت: ارتقاء تسهیل رفت و آمد شهروندان به ویژه افراد توانیاب، سالمندان و کودکان یکی از اهداف مدیریت شهری  منطقه بوده و هست. به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به تحقق طرح تحول بیست گانه در منطقه، گفت: ارتقاء تسهیل رفت و آمد شهروندان به ویژه افراد توانیاب، سالمندان و کودکان یکی از اهداف مدیریت شهری  منطقه بوده و هست. به همین جهت معاونت فنی و عمرانی منطقه همواره درصدد فراهم کردن افزایش سطح ایمنی و سهولت تردد شهروندان به ویژه در بوستان ها است.

وی افزود: در راستای تحقق طرح تحول بیست گانه در این منطقه، بهسازی و مناسب سازی پیاده روهای بوستان بهاران در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: از آنجا که بوستان بهاران در خیابان فردمحمدی قرار دارد، همچنین به دلیل وجود فرهنگسرای بهاران و مراکز ورزشی، یکی از بوستان های پرتعدد منطقه به شمار می آید.

 سیفی اظهار کرد: در همین راستا ۸۰۰ متر مربع از پیاده رو ضلع جنوبی استخر بهاران منتهی به ورودی سوله ورزشی بهاران که محل ورزش صبگاهی بانوان هم است، بهسازی و مرمت شد. همچنین رمپ هایی در ورودی های زمین بازی کودکان، استخر، شهر بازی و فرهنگسرای بهاران به دلیل تسهیل تردد شهروندان توانیاب به متراژ ۱۲۰ متر مربع احداث شده است.

وی گفت: علاوه بر اقدامات ذکر شده، پیاده رو مجاور پست برق خیابان فرد محمدی جنب بوستان بهاران نیز تعریض و مناسب سازی شده است. همچنین کف پوش ایستگاه بهاران و ورودی بوستان بهاران نیز بهسازی و نوسازی شده است.

انتهای پیام/