انتخابات عرصه و میدان تغییرات سیاسی است
 انتخابات عرصه و میدان تغییرات سیاسی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سیدمهدی صباغ، با اشاره به برنامه دعوت از ۵ هزار دختر رای اولی اظهار کرد: همکاران ما در معاونت اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری استانداری و آموزش و پروش شهر تهران برنامه ای به مناسبت ولادت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سیدمهدی صباغ، با اشاره به برنامه دعوت از ۵ هزار دختر رای اولی اظهار کرد: همکاران ما در معاونت اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری استانداری و آموزش و پروش شهر تهران برنامه ای به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان برگزار کردند که در آن ۵ هزار دختر از شمال شرق تهران که  رای اولی بودند، در آن حضور داشتند.

وی افزود: عنوان برنامه جشن برای رای اولی ها بود که مطابق بخشنامه همه دستگاه‌های اجرایی با رعایت اصل بی‌طرفی باید اقداماتی در خصوص ایجاد فضایی پویا برای مشارکت در انتخابات انجام می دادند.

شهردار منطقه یک ادامه داد: انتخابات فرصت مناسبی برای حضور مردم در عرصه حکمرانی است، با پیروزی انقلاب مردم همواره یا مشارکت خود مهر تاییدی بر آرمان ها و ارزش انقلاب زدند. هر چقدر مشارکت بالاتر باشد، ضریب امنیت و کیفیت مدیران انتخابی افزایش خواهد یافت. اگر دغدغه اصلاح داریم، انتخابات عرصه و میدان تغییرات سیاسی است.

صباغ گفت: مسئولان باید با اقدامات خود نشاط و امید را در جامعه افزایش دهند و  در همین راستا با تلاش شهردار و شورای شهر تهران شعار شنبه‌های امید و افتخار هر هفته پروژه ویژه‌ای را برای حل مسائل مردم افتتاح می کند تا نشان دهند که به نیازهای مردم توجه دارند، حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنها مشوق مشارکت در انتخابات است.

انتهای پیام/