آیین تشییع پیکر شهید آقاعبدالهی در منطقه ۱۱ برگزار شد
آیین تشییع پیکر شهید آقاعبدالهی در منطقه ۱۱ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه گفت: هم‌زمان با ایام فاطمیه، مراسم وداع با  پیکر پاک شهید تازه تفحص‌شده مدافع حرم شهید، علی آقا عبدالهی، صبح امروز، سه‌شنبه ۱۴ آذرماه  با مشارکت شهرداری منطقه ۱۱، سپاه حفاظت، جمعی از مقامات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه گفت: هم‌زمان با ایام فاطمیه، مراسم وداع با  پیکر پاک شهید تازه تفحص‌شده مدافع حرم شهید، علی آقا عبدالهی، صبح امروز، سه‌شنبه ۱۴ آذرماه  با مشارکت شهرداری منطقه ۱۱، سپاه حفاظت، جمعی از مقامات لشکری و کشوری و با حضور پرشور مردم شهیدپرور منطقه از میدان پاستور تا بیت معظم این شهید برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این آیین با تلاوت قرآن کریم شروع و با سخنرانی شیخ محمود ریاضت، مداحی جمعی از  مداحان اهل بیت (ع) از جمله حامد خمسه، سیدامیر حسینی، حسین سیب‌سرخی و دمام‌زنی گروه زینبیون به همراه اجرای گروه سرود، ادامه داشت.

علی اقا عبدللهی در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد و در خیابان پاستور زندگی کرد. وی در ۲۲ آذرماه ۱۳۹۴ پس از دو سال پیگیری موفق شد تا برای دفاع از حرمین شریفه به سوریه اعزام شود.

وی در تاریخ ۲۳ دی‌ماه ۱۳۹۴ در منطقه خالدیه خانطومان به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در این منطقه به جا ماند که بعد از ۸ سال طبق اطلاعیه اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پس از آزمایش DNA پیکر مطهرش شناسایی و به خاک وطنش بازگشت.

انتهای پیام/