قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان جام ” یونس شکوری” با حضور ۱۰۶ تیم برگزار شد
قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال پیشکسوتان جام ” یونس شکوری” با حضور ۱۰۶ تیم برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مراسم قرعه‌کشی بیست و ششمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام زنده یاد شکوری با حضور اعضای کمیته برگزاری مسابقات، سرپرستان و نمایندگان تیم های شرکت کننده انجام شد و طی آن ۱۰۶ تیم در هفت رده سنی قرار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مراسم قرعه‌کشی بیست و ششمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام زنده یاد شکوری با حضور اعضای کمیته برگزاری مسابقات، سرپرستان و نمایندگان تیم های شرکت کننده انجام شد و طی آن ۱۰۶ تیم در هفت رده سنی قرار گرفتند تا از هشتم آذر ماه جاری رقابت‌های خود را در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید شیرودی آغاز کنند.

محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ اظهار داشت: در تمام نقاط جهان بهره گیری از دانش و تجربیات پیشکسوتان رشته‌های ورزشی از مهمترین نکات مدیریت در ورزش است.  

افراخته گفت: با حفظ منزلت بزرگان ورزش می توان با رویکرد فرهنگی و اجتماعی شاهد همراهی پیشکسوتان در جهت سالم سازی و الگومندسازی جامعه شد.  

جهانگیر کوثری از چهره های نامدار فوتبال و یکی از بانیان جام یونس شکوری اظهار داشت: اداره کردن مسابقاتی که در آن ۱۰۶ حضور داشته باشند قطعا کار آسانی نیست اما خوشبختانه در پرتو همراهی مسئولین و حفظ دستاوردهای اخلاقی و فرهنگی توانسته ایم، این حرکت را استمرار دهیم.

غلامحسین نوریان، نادر لطیفی، عبدالحسین خزاعی، هادی نراقی، مرتضی میرمقدم، احمد شفیعی، رضا آزرمی، رضا مجاوری، علیرضا رجبلو، رضا میرزاییان، مسعود جهانگیری، عباس جارالهی، محمود آخشیجان اعضای کمیته برگزاری این دوره از مسابقات هستند.  

در ادامه این مراسم قرعه کشی بیست و ششمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام یونس کشوری با حضور سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار شد.

انتهای پیام/