افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸۲ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۴ اصفهان
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸۲ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۴ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بهره‌برداری از خیابان گل‌ها و آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان فردا _چهارشنبه چهارم بهمن_ در قالب بیست‌وششمین ویژه برنامه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بهره‌برداری از خیابان گل‌ها و آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان فردا _چهارشنبه چهارم بهمن_ در قالب بیست‌وششمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان، افزود: اصلاح مقطع عرضی رینگ از کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ به طول ۳ کیلومتر و مبلغ پیمان اولیه آن بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مدت پیمان پروژه تعریض رینگ چهارم حدفاصل تقاطع سردار سلیمانی تا تقاطع رضوان شش ماه و توسط سازمان عمران شهرداری این کلان‌شهر است.

زمانی با اشاره به پروژه خیابان گل‌ها، گفت: برای آزادسازی مسیر اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد تومان هزینه شد و مبلغ عمرانی آن ۲۵ میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: این پروژه دارای پیاده‌رو، مسیر دوچرخه‌سواری و فضای سبز است و رفیوژ میانی فضای سبز خیابان ۱۵ متر در نظر گرفته شده است، همچنین عرض آسفالت در هر طرف ۱۱.۵ متر است.