اعتبارات تخصیص یافته به مصلی کرج در سال جاری بی نظیر بوده است
اعتبارات تخصیص یافته به مصلی کرج در سال جاری بی نظیر بوده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اذعان کرد: اعتبار مصوب پروژه در سال ۹۹ مبلغ ۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۷ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در سال ۱۴۰۲ مبلغ یکصد میلیارد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر،

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اذعان کرد: اعتبار مصوب پروژه در سال ۹۹ مبلغ ۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۷ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در سال ۱۴۰۲ مبلغ یکصد میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر بوده است.

کیانی افزود: پاسخگویی به جمعیت گسترده نمازگزاران و علاقمندان فرهنگی، مذهبی را از ضرورت های اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: عملیات احداث ساختمان مرکزی مصلی در دو طبقه شامل زیرزمین و همکف با زیربنای هر طبقه حدود ۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع در اواخر دهه ۸۰ آغاز شد و تا اوایل دهه ۹۰ ادامه یافت.

وی بیان کرد: در طول یک دهه بخش قابل توجهی از سازه بتنی پروژه در طبقه زیرزمین اجرا شد اما پروژه در همین مرحله متوقف و تا سال ۹۶ به صورت نیمه کاره رها شد.

به گفته این مسئول، شهرداری کرج صرفا مسئولیت تامین مالی پروژه را به عهده داشته و در قبال سایر امور از جمله تهیه نقشه و مشخصات فنی مسئولیتی به عهده نداشته است.

وی، با اشاره به برگزاری مناقصه عمومی و انتخاب مهندس مشاور در سال ۹۶، خاطرنشان کرد: قرارداد این پروژه به صورت ای. پی. سی و با مبلغ اولیه ۲۳۴ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال منعقد شد.

شهردار کرج با بیان اینکه پروژه در تاریخ سوم تیرماه ۹۹ خاتمه پیمان شده است، ادامه داد: ادامه کار طی برگزاری مناقصه عمومی به گروه طرح و ساخت شرکت آرمه سازه نوین در تاریخ ۲۷ شهریورماه ۹۹ برای مدت ۲۴ ماه به صورت ای. پی. سی واگذار شد و عملیات اجرا مجدد از اوایل مهرماه آغاز گردید.

کیانی تاکید کرد: پروژه توسعه ساختمان مرکزی مصلی امام خمینی(ره) در سال جاری ۱۶.۲۴ پیشرفت داشته و مجموعه طرح دارای ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی می باشد.

منتشر شده در تاریخ ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲