کمبود سیلندر گاز در شهر شیراز  ارتباطی با دلار و سکه ندارد
کمبود سیلندر گاز در شهر شیراز  ارتباطی با دلار و سکه ندارد
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مشکل کمبود سیلندر گاز در شهر شیراز ارتباطی با دلار و سکه ندارد و فقط یک مدیریت لازم است تا مشکل رفع شود.

به گزارش آرمانشهر فارس، محمد تقی تذروی در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اکنون که مردم در یک وضعیت اقتصادی سخت قرار گرفته و گرانی و تورم در حال فشار به جامعه و خاصه قشر ضعیف است با مشکلی بزرگ مواجه ایم که ارتباطی با دلار و سکه ندارد و آن هم کمبود سیلندر گاز در سطح شهر شیراز است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود:  در این موضوع فقط یک مدیریت لازم است تا مشکل رفع شود و باتوجه به طرح گزارشات متعدد، در روز گذشته گزارش مکتوب به مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی استان مبنی بر تأمین سیلندر گاز در سطح شهر شیراز اعلام شد که کمبود سیلندر گاز در سطح شیراز کاملا مشهود است.

وی تاکید کرد: کمبود سیلندر گاز در این حوزه منجر به تعطیلی مشاغل وابسته به آن شده است و علاوه بر تعطیلی مشاغل وابسته در محلات و بافت‌های فرسوده که از نعمت گاز محروم‌اند، این مشکل به ویژه در مناطق مسکونی کاملا مشهود است.

تذروی  از مسئولان استان درخواست کرد تا رفع این مشکل هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

سردار هاشم جمالی، جانشین فرمانده سپاه فجر استان و رئیس قرار گاه حضرت احمد ابن موسی (ع) هم در این نشست گفت: باتوجه به اقدامات و برنامه‌های شورای انقلابی و شهرداری شیراز فصل طلایی در شهر شیراز در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه استمرار این قدم‌ها در روحیه دادن به مردم و ایجاد فضای امید آفرین بسیار تأثیر گذار است، افزود: پاسداری تنها به لباس و عضویت در سپاه نیست و هر کسی در هر مقامی خدمتگزار مردم باشد پاسدار این آب و خاک است.

سردار جمالی اضافه کرد: تداوم و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و رضایتمندی در این مسیر گام نهادن با منش پاسداری است.

رئیس قرارگاه حضرت احمد ابن موسی (ع) با اشاره به اینکه شهرداری نقش اول را در رضایمندی مردم دارد، ابراز امیدواری کرد: سپاه پاسداران در کسوت پاسداران این آب و خاک در کنار شورا و شهرداری گام‌های بلندی برای خدمت رسانی به مردم برمی دارد.