استقرار میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در مسجد امام رضا (ع) خیابان انقلاب
استقرار میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در مسجد امام رضا (ع) خیابان انقلاب

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ به منظور پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه شهری، در مسجد امام رضا(ع) خیابان انقلاب بر پا شد. به گزارش شهریار، به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات شهروندان، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ به همراه معاونین این منطقه با حضور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ به منظور پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه شهری، در مسجد امام رضا(ع) خیابان انقلاب بر پا شد.

به گزارش شهریار، به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات شهروندان، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ به همراه معاونین این منطقه با حضور در مسجد امام رضا(ع) خیابان انقلاب با شهروندان ساکن در محله مذکور دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که با هدف ارائه خدمت به محلات تشکیل شده بود، زارعی به موارد مطرح شده از سوی شهروندان رسیدگی کرد. مشکلات مربوط به آسفالت معابر، مجوزهای ساخت و ساز و … از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

شهردار منطقه ۱۰ در این دیدار پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ساکنان محلات را به صورت منظم از سوی این منطقه و از طریق ارتباط با هیئت امنای مساجد عنوان و تصریح کرد: حضور در مساجد و پیگیری امور آنان، مسئولیت شهرداری را سنگین‌تر کرده و ما طبق قولی که به شهروندان داده‌ایم، به همه درخواست‌های آنان رسیدگی خواهیم کرد.

طبق برنامه ریزی بعمل آمده، موسی زارعی با حضور مستمر در مساجد سطح حوزه در خدمت شهروندان بوده و پاسخگوی سوالات اهالی خواهند بود و نسبت به حل مشکلات شهروندان اقدام می کنند.