استقبال بی‌نظیر شهروندان محله آناخاتون از اجرای جنگ شادی
استقبال بی‌نظیر شهروندان محله آناخاتون از اجرای جنگ شادی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، صدها کودک در منطقه محروم و کم‌برخوردار آناخاتون تبریز، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، در جنگ بزرگ فرهنگی، هنری و ورزشی که توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد، شرکت کردند. به گزارش شهریار، همزمان با هفته دفاع مقدس، جنگ بزرگ فرهنگی، هنری و ورزشی توسط شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

صدها کودک در منطقه محروم و کم‌برخوردار آناخاتون تبریز، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، در جنگ بزرگ فرهنگی، هنری و ورزشی که توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش شهریار، همزمان با هفته دفاع مقدس، جنگ بزرگ فرهنگی، هنری و ورزشی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز در محله آناخاتون برگزار شد. 

در این ویژه برنامه که با استقبال بی‌نظیر شهروندان تبریزی به ویژه کودکان و نوجوانان مواجه شد، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله نقاشی، مسابقه دارت، مسابقه فوتبال دستی، اجرای موسیقی، نمایش موزیکال و چندین برنامه دیگر مفرح و آموزشی برگزار شد. 

در این آیین، شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا دفاع مقدس اظهار کرد: همه ما مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم و وظیفه داریم با نهایت توان نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت به ویژه برای نسل جوان تلاش کنیم. 

وی با اشاره به برگزاری این ویژه‌ برنامه در منطقه آناخاتون تبریز تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد روحیه و نشاط در جامعه به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار، از اولویت های ضروری شهرداری منطقه ۶ تبریز به شمار می‌رود که در این راستا، این برنامه برگزار شد. 

احمد انیسه در ادامه، ابراز کرد: مناطق کم برخوردار از اولولیت های شهرداری این منطقه بوده و عملیات توزیع آسفالت بی وقفه در منطقه آناخاتون انجام یافته است.