از نورافشانی در ۱۴ نقطه سطح شهر تا اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی
از نورافشانی در ۱۴ نقطه سطح شهر تا اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) وهفته وحدت، برنامه‌های گسترده و متنوعی را در سطح شهر تدارک دیده است. به گزارش شهریار، هفته وحدت از ایام مهم و تأثیرگزار در تاریخ و منشأ آثار و برکات بسیاری برای جهان اسلام است و هدف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) وهفته وحدت، برنامه‌های گسترده و متنوعی را در سطح شهر تدارک دیده است.

به گزارش شهریار، هفته وحدت از ایام مهم و تأثیرگزار در تاریخ و منشأ آثار و برکات بسیاری برای جهان اسلام است و هدف از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این هفته نیز کمک به تقویت وحدت، همدلی و توسعه نشاط اجتماعی است.

مناطق دهگانه شهرداری تبریز با آذین بندی و نصب بنرهای تبریک این دهه مبارک، در جهت زینت بخشیدن به شهر و ایجاد فضایی با نشاط برای شهروندان اقدامات مختلفی انجام داده‌اند.

اجراهای برنامه نورافشانی در نقاط مختلف سطح شهر از دیگر برنامه های مفرح شهرداری تبریز به همین مناسبت به شمار می رود و در این راستا ۱۴ برنامه نورافشانی همزمان با شب ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) توسط شهرداری تبریز در نقاط مختلف سطح شهر پیش بینی شده است.

بر همین اساس دوشنبه ۱۰ مهر بعد از اذان مغرب، ۱۴ نقطه سطح شهر نورباران خواهد شد.

حوزه سلامت و شادابی اجتماعی از دیگر محورهای مورد توجه مجموعه مدیریت شهری طی هفته وحدت بوده و به همین مناسبت چندین همایش بزرگ پیاده روی، کوهپیمایی، ماهیگیری، برنامه های مختلف ورزشی توسط مناطق دهگانه شهرداری تبریز برپا خواهد شد که این برنامه ها تا امروز با استقبالی پر شور از سوی شهروندان همراه بوده است.

فصل دیگر برنامه های مجموعه شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در فرهنگسراها، مجموعه های فرهنگی و بوستان های سطح شهر است که کلیه مناطق دهگانه سطح شهر نسبت به اجرای این برنامه ها اهتمام دارند.