رسیدگی به درخواست های ۵۰ شهروند منطقه ۱۵
رسیدگی به درخواست های ۵۰ شهروند منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مشتاق مدیر سامانه +۱۳۷ این منطقه گفت: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی بیشتر مدیران با چرخه رسیدگی به پیام ها و همچنین ارتباط مستقیم مسئولین با شهروندان ناحیه است تا ضمن شنیدن مشکلات، پیامهای شهروندان را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مشتاق مدیر سامانه +۱۳۷ این منطقه گفت: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی بیشتر مدیران با چرخه رسیدگی به پیام ها و همچنین ارتباط مستقیم مسئولین با شهروندان ناحیه است تا ضمن شنیدن مشکلات، پیامهای شهروندان را مورد بررسی و بازخورد قرار دهند.

مشتاق افزود: این نشست ها هر هفته با حضور یکی از شهرداران نواحی در دفتر سامانه +۱۳۷ منطقه برگزار خواهد شد تا شهروندان بتوانند به طور مستقیم مشکل خود را مطرح و پاسخ را از مسئول مربوطه دریافت کنند.

اولین جلسه ارتباط مستقیم تلفنی شهرداران با شهروندان؛ با حضور جهانی شهردار ناحیه ۲ و روسای ادارات عمران، شهرسازی و خدمات شهری در محل سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ برگزار شد.

انتهای پیام/