از غرس ۱۶۰ نهال تا کاشت درختچه‌های متعدد در معابر اصلی منطقه ۱۷
از غرس ۱۶۰ نهال تا کاشت درختچه‌های متعدد در معابر اصلی منطقه ۱۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا کاظمیان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: در جریان اجرای طرح استقبال از بهار و ساماندهی معابر شهری، ۱۶۰ اصله درختچه یاس هلندی در ضلع […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا کاظمیان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: در جریان اجرای طرح استقبال از بهار و ساماندهی معابر شهری، ۱۶۰ اصله درختچه یاس هلندی در ضلع شمالی خیابان یافت آباد غرس شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تصریح کرد: در راستای توسعه فضای سبز در ایام درختکاری، به همت عوامل نگهداشت اداره فضای سبز منطقه سعی شده تمام معابر کم برخوردار از پوشش فضای سبز، نهال غرس شود.

وی گفت: تمام اقدامات توسعه فضای سبز در روزهای اخیر با جدیت بیشتر در حال انجام است به طوری که در لچکی و حاشیه خیابان شیخ محمدی، خیابان یافت آباد، خیابان زمزم، درختچه های یاس هلندی، بربریس و پیراکانتا در هزار و ۳۰۰ گلدان کاشته شده اند.

کاظمیان افزود: غرس نهال در ایام درختکاری جهت افزایش توسعه فضای سبز و با نام شهدای والامقام در برنامه های گوناگون و در سطح بوستان ها و لچکی ها کاشته شدند و این عملیات همچنان ادامه دارد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه، تصریح کرد: در سال جاری هرس بسیاری از درختان سطح معابر و بوستان ها به صورت مطلوب انجام شد؛ همچنین روغن پاشی درختان نارون انجام شد. جهت تغذیه اصولی درختان، کوددهی آنها نیز در برنامه نگهداشت قرار دارد.

وی گفت: رفع نواقص از جمله تنظیم روشنایی بوستان ها، حذف شیر آبخوری های فرسوده و نوسازی آنها، رنگ آمیزی المان های بوستان ها و حذف مبلمان های فرسوده، ساماندهی آبنماها و بافت سبدهای چوبی از ضایعات هرس، از دیگر برنامه های نگهداشت فضای سبز در طرح استقبال از بهار بوده که انجام شده است.

انتهای پیام/