از توسعه فضاهای ورزشی تا رفع نیازهای عمرانی محلات
از توسعه فضاهای ورزشی تا رفع نیازهای عمرانی محلات

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، با تشکیل مجمع مشورتی و تخصصی ضمن بررسی مصوبات گذشته، درخصوص رفع مشکلات شهری، بهسازی و تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه محله ای متناسب با نیاز شهروندان تبادل نظر شد. حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، با تشکیل مجمع مشورتی و تخصصی ضمن بررسی مصوبات گذشته، درخصوص رفع مشکلات شهری، بهسازی و تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه محله ای متناسب با نیاز شهروندان تبادل نظر شد.

حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های عمرانی مطابق با نیاز محلات، از پیگیری و دستورکار برای تشکیل کمیته عمران برای توسعه محلات و بهبود ارائه خدمات اجرایی خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه تعامل، همیاری و نظارت معتمدان محلات برای پیشرفت فعالیت ها و رفع مشکلات موثر و مثبت است، از لزوم اطلاع رسانی برای ارائه خدمات شهری صورت گرفته به شهروندان، استمرار جلسات هم افزایی در بخش کمیته عمران و پیگیری مطالبات به عنوان فعالیت های مثبت صحبت کرد.

تکمیل خط ۶ و ۷ مترو تا توسعه فضاهای ورزشی ویژه خانواده ها و تخصیص بودجه برای اجرا و اتمام طرح های مورد نیاز شهروندان از دیگر مواردی بود که به گفته آقامیری تسریع در تحقق آنها در شورا پیگیری می شود.

وی با اشاره به کمبود فضاهای خالی برای ایجاد فضاهای ورزشی، اختصاص زمین های کوچک و فضا در بوستان ها را راهکاری مطلوبی برای بازی و تفریح کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ در ادامه ضمن تاکید بر پیگیری وبررسی مشکلات محلات منطقه، از تعامل با معتمدین محله ها به منظور شناسایی و رفع نیاز شهری شهروندان و اهتمام مدیریت شهری منطقه بر فعالیت های اثر بخش ذیل شبکه کمیته عمران خبر داد.

یزدی همچنین از برنامه ریزی جهت توسعه محلات در حوزه عمران و شهری تا جمع اوری نهرهای شرقی و غربی در محلات، بهسازی و مناسب سازی بوستان ها و توسعه فضاهای سبز و ورزشی به عنوان برنامه های در اولویت منطقه برای ایجاد نشاط و تفریح خانواده ها بویژه نسل جدید نام برد.

انتهای پیام/