برگزاری نشست فصلی و پدافند غیرعامل مدیریت بحران منطقه۵
برگزاری نشست فصلی و پدافند غیرعامل مدیریت بحران منطقه۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در نشست فصلی و پدافند غیرعامل مدیریت بحران این منطقه، موضوعات مربوط به گودهای پرخط منطقه و راه حلهای مربوطه، لایروبی و مدیریت سیلاب و رسوب برداری کانال میانرود و وسک و شقایق و حوضچه های اتوبان شهید باکری، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در نشست فصلی و پدافند غیرعامل مدیریت بحران این منطقه، موضوعات مربوط به گودهای پرخط منطقه و راه حلهای مربوطه، لایروبی و مدیریت سیلاب و رسوب برداری کانال میانرود و وسک و شقایق و حوضچه های اتوبان شهید باکری، ایمن سازی ساختمان های نگین رضا و بوستان مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه گزارش نیروهای خدمت رسان در مورد مشکلات مربوطه از جمله حفاری تامین برق و قطع انشعابات غیرمجاز و تقویت فیدرها، راهکارهای جلوگیری از سرقت تجهیزات آب و برق به ویژه در محله امام زاده داوود با همکاری بسیج و سپاه و همچنین آموزش شهروندان برای مدیریت مصرف بیان شد.

در این نشست همچنین مسئولان راهنمایی و رانندگی منطقه از کاهش تصادفات منجر به فوت با توجه به اقدامات ترافیکی معاونت حمل و نقل و ترافیک خبر دادند و مشکلات مربوط به تانکرهای سوخت و خطرات ناشی از تصادفات مربوطه و همچنین مشکلات خدمات رسانی بیمارستانی در مواقع بحران مورد بررسی قرار گرفت.

تهیه کارتهای ویژه تردد در مواقع بحران به افراد با جایگاه تعیین شده برای سهولت تردد با هماهنگی مسئولان انتظامی و نظامی نیز خبری بود که توسط مدیرروابط عمومی منطقه بیان شد.

در خاتمه احسان شریفی شهردار منطقه۵ رهنمودهای لازم برای همکاری بیشتر بین بخشهای خدمت رسان را بیان کرد و دستور احداث محل مناسب در داخل ساختمان ناحیه ۴ برای دپو لجستیکی تجهیزات هلال احمر و تجهیز پاسگاه راهنمایی و رانندگی صادقیه را صادر کرد.

انتهای پیام/