راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های دشمن را از بین می‌برد / ملت ایران با حضور در صحنه بیداری خود را نشان داد
راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های دشمن را از بین می‌برد / ملت ایران با حضور در صحنه بیداری خود را نشان داد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور عظیم مردم شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب می شود تا دشمن محاسبات خود را بر اساس حضور این قشر انجام دهد که قطعا تمام نقشه های شوم آنها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور عظیم مردم شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب می شود تا دشمن محاسبات خود را بر اساس حضور این قشر انجام دهد که قطعا تمام نقشه های شوم آنها در دنیا نقش بر آب شود.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که در دنیا رخ می دهد همواره مردم  کشورما متحدتر می‌شوند؛ با اینکه دشمن تلاش می‌کند همواره اتحاد بین مردم کشورمان را از بین ببرد اما مردم ما دشمن مشترک را می بینند و این اتحاد در ملت ما بیشتر می شود.

نادعلی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه گفت: ملت ما جنایت های رخ داده در غزه را می بینند؛ در حالی که تمام قدرت های دنیا سکوت می کنند اما کشور ما و ملت ما نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهد در کنار مظلومان ایستادگی می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: روز ۲۲ بهمن تمام نقشه های دشمن را از بین می برد و ملت ایران با حضور در صحنه بیداری خود را نشان می دهد.

نادعلی همچنین با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات گفت: دسمن تلاش می کند تا ملت ایران را نسبت به انتخابات بی تفاوت نشان دهد اما ملت ما هوشیار هستند و قطعا با حضور در انتخابات نقشه های دشمن را از بین می برد. 

انتهای پیام/