مسابقات فوتبال گل کوچک محلات در منطقه ۳ برگزار شد
مسابقات فوتبال گل کوچک محلات در منطقه ۳ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این زمینه اظهار داشت: در این رویداد ورزشی، تیم ها به صورت دو حذفی و در دو نیمه ۱۰ دقیقه ایی با هم به رقابت پرداختند و قضاوت این مسابقات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این زمینه اظهار داشت: در این رویداد ورزشی، تیم ها به صورت دو حذفی و در دو نیمه ۱۰ دقیقه ایی با هم به رقابت پرداختند و قضاوت این مسابقات نیز توسط داوران پیشکسوت فوتبال کشور انجام شد.  

افراخته بیان داشت: در این دوره از مسابقات تیم های دروس، قبا و کاووسیه در رده سنی پایین ۱۳ سال، آرارات، زرگنده و صدر در رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال و زرگنده، آرارات و دروس در رده سنی بالای ۱۸ سال حائز رتبه های اول تا سوم شدند.  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ افزود: تیم های اول از هر رده سنی به مسابقات فوتبال گل کوچک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران  اعزام خواهند شد.  
افراخته هدف از برگزاری این رقابتها را ارتقای سلامت و نشاط جوانان و گسترش فرهنگ ورزش و تندرستی برشمرد و گفت: مسابقات فوتبال دور منطقه ای گل کوچک منطقه ۳ دو روز متوالی با ۸۳ بازی به پایان رسید.

انتهای پیام/