اختصاص ۱۰۰ نقطه از سطح منطقه۸ به ویژه‌برنامه‌های شهروند متعالی 
اختصاص ۱۰۰ نقطه از سطح منطقه۸ به ویژه‌برنامه‌های شهروند متعالی 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۸؛ نخستین جلسه دبیرخانه متمرکز آموزش‌های شهروندی در منطقه ۸ برگزار شد و ۱۰۰ نقطه به آموزش ‌های شهروند متعالی اختصاص یافت.  دبیرخانه آموزش‌های شهروندی منطقه با حضور ادارات متولی امر آموزش منطقه ۸، در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۸؛ نخستین جلسه دبیرخانه متمرکز آموزش‌های شهروندی در منطقه ۸ برگزار شد و ۱۰۰ نقطه به آموزش ‌های شهروند متعالی اختصاص یافت. 

دبیرخانه آموزش‌های شهروندی منطقه با حضور ادارات متولی امر آموزش منطقه ۸، در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد. 

میلاد علی‌نیا، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: با هدف یکپارچگی و مدیریت مبحث آموزش برای شهروندان در منطقه و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان، دبیرخانه متمرکز آموزش شهروندی در منطقه هشت با حضور مدیران و نمایندگان ادارات مدیریت بحران، مدیریت پسماند، محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، سلامت و آسیب‌های اجتماعی و نمایندگان آموزش سازمان آتش‌نشانی برگزار شد. 

در این جلسه، نحوه اجرای برنامه‌ها و آموزش‌ها به صورت متمرکز در سرفصل‌های اختصاصی، در ۱۰۰ مکان منتخب سطح منطقه از جمله سرای محلات، مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج و بهداشت در تعامل با نهادهای آموزشی از جمله آموزش و پرورش منطقه به صورت ماهیانه مواردی عنوان شد. 

همچنین در این جلسه بر اهتمام عوامل درگیر امر آموزش در منطقه جهت ارتقاء دانش و آگاهی شهروندان و تبدیل شهروندان به شهروندانی متعالی و اجرای مستمر و هماهنگ تاکید شد.

برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های با کیفیت بالا، نمایش‌های میدانی و اردوهای علمی و آموزشی به ویژه برای گروه کودک و نوجوان از دیگر اقدامات این جلسه بود.

انتهای  پیام/