استاندار خراسان‌ جنوبی شهرداران دو شهر را منصوب کرد
استاندار خراسان‌ جنوبی شهرداران دو شهر را منصوب کرد
حکم انتصاب شهرداران دو شهر دیگر استان شامل ارسک و عشق‌آباد با تایید استاندار خراسان جنوبی صادر شد

به گزارش آرمانشهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری حکم انتصاب “رسول عباسی” را به عنوان شهردار ارسک و “صابر یوسفی‌پور” را به عنوان شهردار عشق‌آباد صادر کرد.

استاندار خراسان جنوبی در متن احکام انتصاب این شهرداران قید کرده است: در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی، با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و نظر به تعهد و شایستگی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار منصوب می‌نمایم.

در بخش دیگری از متن این احکام که به صورت جداگانه صادر شده، آمده است: امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در نظر گرفتن عدالت در توزیع خدمات و امکانات و مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در تدوین برنامه راهبری توسعه‌گرا، تعامل با مسوولان، معتمدین و شورای اسلامی شهر، در ایجاد محیط سالم شهری و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت، موفق باشید.

رسول عباسی و صابر یوسفی‌پور بعد از دریافت این احکام انتصاب، کار خود را در شهرداری‌های ارسک شهرستان بشرویه و عشق‌آباد شهرستان طبس آغاز کردند

  • منبع خبر : ایسنا