احداث پلاتوهای فرهنگی راهی به سوی ارتقای فرهنگ شهر
احداث پلاتوهای فرهنگی راهی به سوی ارتقای فرهنگ شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، در توضیح پلاتوی فرهنگی بیان کرد: پلاتوها اماکنی مناسب و تخصصی برای تمرین، اجرای برنامه های هنری و برگزاری کلاس های آموزشی است که به دلیل برخورداری از امکانات متناسب مورد استقبال و خواست اهالی فرهنگ و هنر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، در توضیح پلاتوی فرهنگی بیان کرد: پلاتوها اماکنی مناسب و تخصصی برای تمرین، اجرای برنامه های هنری و برگزاری کلاس های آموزشی است که به دلیل برخورداری از امکانات متناسب مورد استقبال و خواست اهالی فرهنگ و هنر می باشد.

به گفته وی، همچنین از این سالن ها برای تمرینات گروه ها، تمرین موسیقی، برگزاری مسترکلاس، ورکشاپ ها، کلاس های گروهی، فیلمبرداری و ساخت کلیپ و تیزر استفاده می شود.

کیانی، با بیان اینکه اهالی هنر و فرهنگ کرج سال هاست از امکانات و تجهیزات درخور حیطه عملکرد خویش محروم بوده اند، تاکید کرد: این امر در تقابل با وجود استعدادها و ظرفیت های فراوان و گسترده این عرصه است که در شهر حضور دارند و متاسفانه برخی به دلیل فقدان این امکانات از کرج خارج شده اند.

وی، اذعان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری تلاش شده است همه اقشار و گروه های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرند، از این رو احداث پلاتوهای فرهنگی در دستور کار قرار گرفت و با جانمایی انجام گرفته ساخت دو پلاتو در شهر آغاز شده است.

این مسئول، محل ساخت پلاتوها را در دو پارک خانواده و نبوت عنوان کرد و ادامه داد: هم اکنون ساختمان پلاتوی فرهنگی پارک خانواده با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله پایان اسکلت بندی و شروع عملیات سفت کاری قرار دارد.

شهردار کرج، اعتبار تخصیص یافته برای ساخت این پلاتوها را ۱۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پلاتو واقع در پارک خانواده با ۳۵۰ متر مساحت در حال احداث است.

منتشر شده در تاریخ ۹ آذر ماه ۱۴۰۲