عملیات آسفالت‌ریزی معابر منطقه ۲۰ از مرز ۵۰ هزار تن گذشت
عملیات آسفالت‌ریزی معابر منطقه ۲۰ از مرز ۵۰ هزار تن گذشت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ رضا شنگی با اشاره به اهمیت بهسازی معابر، تسهیل تردد، رسیدگی به مطالبات شهروندان و ارتقاء ایمنی معابر شهر گفت: با تلاش شبانه روزی حوزه فنی و عمرانی و ادارات عمران نواحی این منطقه، از ابتدای سال جاری تا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ رضا شنگی با اشاره به اهمیت بهسازی معابر، تسهیل تردد، رسیدگی به مطالبات شهروندان و ارتقاء ایمنی معابر شهر گفت: با تلاش شبانه روزی حوزه فنی و عمرانی و ادارات عمران نواحی این منطقه، از ابتدای سال جاری تا کنون ۵٠ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی توزیع شد.  

شنگی با اشاره به اجرای نهضت بهسازی و روکش آسفالت در معابر نواحی هفتگانه افزود: با هدف دستیابی به استانداردهای قابل قبول، پیش بینی تناژ ۶ ماهه اول سال محقق شد و تا پایان سال ۷۲ هزار و ۵٠٠ تن اجرایی می شود.

وی ادامه داد: عملیات بهسازی معابر با اجرای روکش اساسی آسفالت (تراش و روکش، مکانیزه) و لکه گیری (روکش دستی) با توجه به نوع فرسودگی معبر اجرا شد.

شهردار منطقه ۲۰ با تاکید بر اهمیت نگهداشت معابر شهر در ایجاد سهولت تردد عابرین و وسایل نقلیه عنوان کرد: عملیات بهسازی معابر براساس پیشنهاد معتمدان محلی، گزارشات مردمی در سامانه های ۱۳۷ پلاس و کارشناسی نواحی انجام می شود.

انتهای پیام/