اطفا ۲۳۵ مورد حریق و ۴۹۲ مورد نجات در بهمن ماه
اطفا ۲۳۵ مورد حریق و ۴۹۲ مورد نجات در بهمن ماه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، سه هزار و ۵۳ نفر ساعت نیروی عملیاتی، مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۷۰۵ ساعت به عملیات اعزام شده و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۱۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۳۵ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، سه هزار و ۵۳ نفر ساعت نیروی عملیاتی، مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۷۰۵ ساعت به عملیات اعزام شده و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۱۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۳۵ مورد حریق و ۴۹۲ مورد نجات رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۱ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۶۲ مورد نجات یافته، ۱۷ مصدوم و ۶ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۲۴ حریق و ۴۱ حادثه، ‌ایستگاه ۱۱۴ با ۲۲ حریق و ۲۰ حادثه وایستگاه ۱۰۶ با ۲۱ حریق و ۲۱ حادثه صورت گرفت.

وی افزود: صدور ۲۹ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۱۳ مورد گواهی حریق و حوادث باحضور ۱۰۵ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۳۶ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۴۰ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۴ مورد با حضور ۲۹۶ نفر کارشناس اعزامی و در حوزه ایمنی شهری تعداد ۲ مورد بازدید از واحدهای صنعتی باحضور ۲۰ نفر کارشناس اعزامی در حوزه صنایع، ۳ مورد بازدید از صنوف باحضور ۶ نفر کارشناس در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته طی ماه گذشته اعلام کرد.

یساولی بیان داشت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات و داوطلبین باحضور ۸۶۶ کارآموز به مدت ۱۶۴ ساعت و با همکاری ۳۳مربی انجام پذیرفت. همچنین برگزاری ۱۴ دوره آموزش ضمن خدمت باحضور ۲۵۵ نفر ویژه پرسنل سازمان و با همکاری ۳۰ مربی به مدت ۳۷۸ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

منشر شده در تاریخ یکم اسفند ماه ۱۴۰۱