همدردی مردم تبریز با زبان هنر در حمایت از مردم مظلوم غزه حرکتی ارزشمند است
همدردی مردم تبریز با زبان هنر در حمایت از مردم مظلوم غزه حرکتی ارزشمند است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همدردی اهالی تبریز با زبان هنر در حمایت از مردم مظلوم غزه حرکتی ارزشمند است. به گزارش شهریار،  سید کاظم زعفرانچیلر در حاشیه ورکشاپ هنری “به رنگ غزه” اظهار کرد: موضوع فلسطین و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همدردی اهالی تبریز با زبان هنر در حمایت از مردم مظلوم غزه حرکتی ارزشمند است.

به گزارش شهریار،  سید کاظم زعفرانچیلر در حاشیه ورکشاپ هنری “به رنگ غزه” اظهار کرد: موضوع فلسطین و غزه این روزها جزو مباحث مهم و جدی بوده که قلبهایمان را جریحه‌دار کرده است،  هر کس در هر جا و مکانی سعی دارد به نوعی با مردم مظلوم غزه و فلسطین همدردی کند.  

وی در ادامه  سخنانش ضمن تشکر از اقدامات مجموعه الغدیر به جهت برگزاری این رویداد هنری بیان کرد: امروز به همت  فرهنگسرای بزرگ الغدیر کودکان و هنرمندانی که در عرصه نقاشی دست به قلم هستند در رویدادی با عنوان ورکشاپ هنری “به رنگ غزه” شرکت کرده و در حمایت از مردم غزه  همدردی‌های خود را ابراز کردند.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری،  گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همدردی اهالی تبریز به زبان هنر در حمایت از مردم مظلوم غزه حرکتی ارزشمند است.

زعفرانچیلر در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: پیشنهادم این است که فرهنگسرای الغدیر برای اثر برگزیده جایزه‌ای اعطا کرده و همچنین جوایزی هم برای شرکت کنندگان در نظر گیرد و همچنین تمامی آثار در قالب یک نمایشگاه به مزایده گذاشته شود تا عواید حاصل از فروش صرف مردم غزه شود.