اجرای ۱۴ هزار مترمربع آسفالت در سطح معابر 
اجرای ۱۴ هزار مترمربع آسفالت در سطح معابر 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد گروسی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهارکرد: با توجه به نیاز سنجی‌های انجام شده و بررسی‌های میدانی از سطح منطقه، عملیات عمرانی تراش و روکش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح منطقه اجرایی می‌شود. گروسی با اشاره به اهمیت تراش، پخش و روکش آسفالت قبل از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد گروسی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهارکرد: با توجه به نیاز سنجی‌های انجام شده و بررسی‌های میدانی از سطح منطقه، عملیات عمرانی تراش و روکش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح منطقه اجرایی می‌شود.

گروسی با اشاره به اهمیت تراش، پخش و روکش آسفالت قبل از شروع فصل بارش‌ها افزود: همواره داشتن آسفالت مناسب در خیابان‌ها و معابر در زمان بارندگی، نقش کلیدی در کاهش احتمال بروز حوادث برای عابرین و وسایل نقلیه دارد.

وی با تاکید بر اجرای عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر در جهت تسهیل در تردد شهروندان، گفت: این عملیات به صورت جدی و طبق برنامه‌ریزی و اولویت بندی معابر اصلی و فرعی در دستور کار اداره عمران منطقه قرار گرفته است.

این مسئول اظهار داشت: اجرای عملیات بهسازی در تمامی خیابان‌ها و معابر سطح منطقه که نیاز به ترمیم، لکه‌گیری و یا آسفالت دارند، پس از شناسایی و اولویت بندی توسط کارشناسان فنی، انجام خواهد شد.

منتشرشده در تاریخ ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲