اجرای لایه روسازی اساس تثبیت شده با سیمان برای نخستین‌بار در اصفهان
اجرای لایه روسازی اساس تثبیت شده با سیمان برای نخستین‌بار در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث خیابان شریعتی (حدفاصل شهرک ولی‌عصر (عج) تا خورزوق) برای اولین بار در اصفهان توسط منطقه هفت شهرداری اصفهان و سازمان عمران با لایه روسازی اساس تثبیت شده با سیمان در حال اجرا است. وی با اشاره به تعامل خوب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث خیابان شریعتی (حدفاصل شهرک ولی‌عصر (عج) تا خورزوق) برای اولین بار در اصفهان توسط منطقه هفت شهرداری اصفهان و سازمان عمران با لایه روسازی اساس تثبیت شده با سیمان در حال اجرا است.

وی با اشاره به تعامل خوب شهروندان ساکن در محدوده شهرک ولی‌عصر و ساکنان خورزوق افزود: جاده شریعتی در مسیر شهرک ولی‌عصر به سمت شهر خورزوق با حدود سه کیلومتر طول در شمال منطقه هفت و در مسیر موازی با بزرگراه معلم قرار دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص اصلاح و ساماندهی روکش آسفالت این مسیر گفت: برای اصلاح باند برگشت این مسیر اعتباری معادل ۲۲۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: با اجرای این روش، زمان اجرا و اتمام پروژه سریع‌تر اتفاق می‌افتد و طول عمر آسفالت بیشتر خواهد بود.

اجرای لایه روسازی اساس تثبیت شده با سیمان برای نخستین‌بار در اصفهان

وی ادامه داد: با اجرای این روش جدید و حذف مابقی لایه‌های زیرین، اجرای آسفالت با ضخامت کمتر و کیفیت بهینه‌تر انجام می‌شود که دارای صرفه اقتصادی بالایی خواهد بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی کارگران و کارشناسان مجری طرح، عملیات عمرانی این بلوار تا پایان دی به بهره‌برداری برسد.

سلطان‌آقایی ضمن قدردانی از همراهی معاون و مدیران حوزه عمران شهری گفت: بازدید مدیران و کارشناسان معاونت عمران و معاونان عمرانی مناطق از اجرای این پروژه نیز انجام شده و در حال انتقال این تجربه موفق هستیم.