اجرای عملیات ۱۲۰۰ متر طولی لوله‌گذاری آب خام در مسیر جاده سنتو
اجرای عملیات ۱۲۰۰ متر طولی لوله‌گذاری آب خام در مسیر جاده سنتو

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای ۱۲۰۰متر طولی عملیات حفاری و لوله‌گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز در مسیر جاده سنتو با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات حفاری و لوله‌گذاری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از اجرای ۱۲۰۰متر طولی عملیات حفاری و لوله‌گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز در مسیر جاده سنتو با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات حفاری و لوله‌گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز در مسیر جاده سنتو به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجراست.

وی افزود: این عملیات با هدف آبیاری فضای سبز و حذف آبیاری با تانکر، در راستای اهمیت آب‌رسانی جهت حفظ و گسترش فضای سبز به منظور تزریق نشاط و سرسبزی در چهره مسیر ترانزیتی کلان‌شهر تبریز صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: این اقدام موجب می‌شود تا شبکه آبیاری توسعه یافته و آب‌رسانی به درختان و فضاهای سبز سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود و نظارت بر این اقدامات کاملاً کارشناسانه باشد.

وی با بیان اینکه عملیات لوله‌گذاری آب خام به متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر طولی در مسیر جاده سنتو (شهرک شهید دکتر بهشتی به طرف میدان کارگر) انجام شده است، افزود: این عملیات با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال آغاز شده است که تاکنون شاهد پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه هستیم.

نصب کاشن تانک جهت ایمن سازی معابر منطقه ۶ تبریز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تبریز از نصب کاشن تانک جهت ایمن سازی معابر این منطقه خبر داد

وحید امامی‌کیا با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات نصب مخازن پلاستیکی ترافیکی (کاشن تانک) در سرجزیره‌های جاده سنتو با هدف افزایش سطح ایمنی معابر شهر توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا شد.

وی افزود: شهرداری منطقه ۶ تبریز در راستای به حداقل رساندن حوادث رانندگی در جاده سنتو، برای نخستین بار اقدام به نصب کاشن تانک که یکی از تجهیزات مدرن حوزه ایمنی ترافیک و بیشترین بازدارندگی را نسبت به سایر تجهیزات و محل تفکیک مسیر ها ایجاد می کند، کرده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: کاشن تانک مخزنی از جنس پلاستیک است که به صورت خمیده طراحی شده است؛ این محصول آگاهی دهنده‌ای پر کاربرد و مقاوم که به منظور اطلاع رسانی و هشدار خطر به رانندگان در محدودیت مسیرهای عبوری و همچنین در نزدیکی تقاطع هایی که رانندگان نیاز به تغییر مسیر دارند، نصب می شود.