تسریع صدور مجوز احداث آشیانه آتش نشانی آناتا در شرق تبریز
تسریع صدور مجوز احداث آشیانه آتش نشانی آناتا در شرق تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۵ از تسریع در صدور مجوزهای لازم برای احداث ایستگاه و آشیانه تاسیسات آتش نشانی آناتا خبر داد. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در بازدید از کارخانه آناتا گفت: در پی درخواست این مجموعه برای دریافت پروانه احداث ایستگاه و آشیانه تاسیسات آتش نشانی، ضمن حضور میدانی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۵ از تسریع در صدور مجوزهای لازم برای احداث ایستگاه و آشیانه تاسیسات آتش نشانی آناتا خبر داد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در بازدید از کارخانه آناتا گفت: در پی درخواست این مجموعه برای دریافت پروانه احداث ایستگاه و آشیانه تاسیسات آتش نشانی، ضمن حضور میدانی در محل، مقرر شد نسبت به صدور مجوزهای لازم در اسرع وقت اقدام شود.

وی با بیان اینکه تاسیس این ایستگاه آتش نشانی می تواند علاوه بر تامین ایمنی کارخانه آناتا، شهرک های صنعتی شرق تبریز را هم تحت پوشش قرار دهد افزود: به نوبه خود از اقدام ارزشمند مدیریت گروه صنعتی آناتا در خرید تجهیزات به روز و مدرن تقدیر می کنیم.

پورخردمند یادآور شد: شهرداری تبریز، خود را موظف به تعامل و مانع زدایی در مواردی می داند که منافع کلی شهر را تامین کند.

وی تصریح کرد: از تمام افرادی که در عرصه صنعت با تفکرات پیشرو در فکر توسعه و آبادی شهری هستند تقدیر می کنیم.

کارخانه آناتا با خرید دو دستگاه خودرو آتش نشان با قدرت پاشش آب به شعاع ۶۰۰ متر، جرثقیل و دکل های ۴۲ متری و همچنین اعزام نیروهای فنی خود برای آموزش های به روز در خارج از کشور، مدرن ترین ایستگاه آتش نشانی بخش خصوصی تبریز را در وسعتی بالغ بر هزار و ۲۰۰ متر مربع تاسیس می کند.