اجرای تورهای گردشگری در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز
اجرای تورهای گردشگری در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در راستای ترویج گردشگری و آشنایی با منطقه تاریخی فرهنگی تبریز ، چهار تور مجزای گردشگری طی ماه اخیر توسط واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸، برگزار شد. به گزارش شهریار، حسین مدرس زاده مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ با اشاره به جذابیت های موجود در بافت تاریخی تبریز و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در راستای ترویج گردشگری و آشنایی با منطقه تاریخی فرهنگی تبریز ، چهار تور مجزای گردشگری طی ماه اخیر توسط واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸، برگزار شد.

به گزارش شهریار، حسین مدرس زاده مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ با اشاره به جذابیت های موجود در بافت تاریخی تبریز و وجود بناها و عناصر بسیار شاخص و زنده در این محدوده گفت: متاسفانه اکثر شهروندان تبریزی با جاذبه های توریستی شهر تبریز آشنا نبوده  و به همان اندازه نیز گردشگران داخلی و خارجی هم از این امر باید بهره مند شوند که امیدواریم با برگزاری این تورهای گردشگری بتوان آشنایی نسبی از اماکن تاریخی تبریز ایجاد کرد.

مدرس زاده در تکمیل جزئیات تور گردشگری شهرداری منطقه ۸ گفت: از ابتدای سالجاری، تور گردشگری در محدوده مرکزی شهر برای گردشگران و شهروندان راه اندازی  شده و این برنامه به صورت مداوم تا کنون ادامه پیدا کرده است و کارشناسان گردشگری منطقه در این تورها، اقدام به معرفی اماکن تاریخی تبریز به علاقه مندان می کند.

توسط واحد فرهنگی و اجتماعی منطقه ۸ برگزار می شود:

پاسخ دهی همه روزه به شبهات دینی ، قرآنی و عقیدتی در فرهنگسرای شمس تبریزی

واحد فرهنگی و اجتماعی منطقه ۸ با استقرار میز خدمت، همه روزه میزبان شهروندان گرامی بوده و به شبهات دینی ، قرآنی و عقیدتی آنها پاسخ گو میباشد.

در این میزخدمت،  حجت الاسلام والمسلمین قاسم زاده ، کارشناس دینی منطقه۸ ، همه روزه در ساعات اداری به شبهات حوزه های دینی ، قرآنی و عقیدتی همشهریان در فرهنگسرای شمس تبریزی واقع در باغ فجر ( باغ گلستان ) پاسخگو میباشد.